Reklamácia tovaru (vada na tovare)
✔ Bola Vám doručená nekompletná zásielka, dostali ste iný tovar alebo má tovar inú vadu a chcete ho reklamovať? Mrzí nás to. Ozvite sa nám a Vašu reklamáciu vyriešime čo najskôr.
✔ Tovar môžete reklamovať počas doby jeho životnosti uvedenej pri popise tovaru alebo v našom reklamačnom poriadku.
✔ Reklamácie vybavíme do 10 pracovných dní od obdržania tovaru v hodnote nad 25,00 eur alebo od doručenia fotografií pri tovare pod hodnotu 25,00 eur.
✔ Obal tovaru môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
✔ Ak sa počas reklamácie zistí, že zodpovedáme za vadu, máte právo najmä na odstránenie vady výmenou veci. Ak chcete vedieť viac informácií, náš reklamačný poriadok ako súčasť Obchodných podmienok, nájdete na: https://www.vysajto.sk/files/forms/2024/business-conditions-sk.pdf
Ako môžete tovar reklamovať?
- Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie alebo nás kontaktujte emailom na: info@vysajto.sk alebo osobne na adrese nášho sídla.
- V prípade potreby, otázok a nejasností sa počas pracovných dní ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
- Tovar nad 25,00 eur je potrebné doručiť na našu adresu. Pri tovare pod hodnotu 25,00 eur nám na posúdenie reklamácie stačia fotografie vady tovaru.
- Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy.
Tovar odporúčame bezodplatne poslať cez:
- Packeta - tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe (faktúra) a odovzdajte na výdajnom mieste Packeta (nie Z-BOX) ako spätnú zásielku s kódom 97059416. Všetko potrebné už zariadi obsluha na pobočke. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.
alebo doručiť
- osobne spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na výdajnom mieste.Pred osobným doručením reklamácie je nevyhnutné dohodnúť si presný čas na tel. č.: +421 909 212 971
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1 (Budova Printio)
010 01, Žilina
Po-Pia od 07:30 do 15:00