Nekompletná zásielka / Iný tovar
Zistili ste po prevzatí tovaru, že ste dostali iný tovar? Alebo zásielka bola nekompletná? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa Vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.
✔ Reklamácie vybavíme do 2-3 pracovných dní od obdržania tovaru.
✔ Doprava k nám aj Vám zadarmo.
✔ Do 14 dní od prevzatia tovaru.
✔ Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený, tovar nemusíte vracať v pôvodnom obale.
✔ Tovar musí byť nepoužitý a čistý.
Ako reklamovať tovar ?
- Vyplňte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
- V prípade potreby, otázok a nejasností sa v pracovné dni ozveme do 48 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
- Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Tovar odporúčame poslať cez:
- Packeta - tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe (faktúra) a odovzdajte na výdajnom mieste Packeta.sk (nie Z-BOX) ako spätnú zásielku s kódom 97059416. Všetko potrebné už zariadi obsluha na pobočke. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.
- Osobne spolu s dokladom o kúpe (faktúra) na výdajnom mieste.Pred osobným doručením reklamácie je nevyhnutné dohodnúť si presný čas na tel. č.: +421 909 212 971
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1 (Budova Printio)
010 01, Žilina
Po-Pia od 07:30 do 15:00